Jednostavno, uvek u pokretu
Uslovi važenja garancije
Da bi garancija važila u pomenutom periodu, kupac je dužan da:
- se pridržava dobijenog Uputstva za upotrebu vozila i Servisnog plana (servisna knjižica);
- sve popravke, kao i redovno održavanje izvodi isključivo u ovlašćenim servisima, uz overu Servisnog plana;
- sve servisne radove izvodi po dinamici datoj u Servisnom planu i da se pri tom koriste isključivo originalni rezervni delovi i od proizvođača odobrena sredstva u skladu sa procedurama koje propisuje proizvodač;
- obavesti davaoca garancije, odnosno ovlašćenog dilera o potrebi otklanjanja oštećenja, koja su pokrivena garancijom, neposredno po otkrivanju istog;
- naknadna opremanja vozila dodatnim sistemima za zaštitu vozila od krađe obavi u ovlašćenom servisu za vozila marke "SEAT";
- sva naknadna opremanja vozila elektronskim i/ili mehaničkim sistemima koje prethodno odobrava generalni uvoznik obavi u ovlašćenim servisima.
Kupac ima pravo i na otklanjanje kvarova i šteta koji nastanu na drugim delovima vozila, ako se pokaže da potiču od kvara ili štete koji su predmet zahteva za reklamaciju (posledične štete).
U slučaju neosnovane reklamacije kupac snosi sve nastale troškove po osnovu podnetog zahteva za reklamaciju.
Promenom vlasništva na vozilu garantni rok ostaje nepromenjen i ne menjaju se
obaveze iz osnovne garancije.
Slučajevi koji nisu pokriveni garancijom
Garancija ne pokriva nedostatak koji je nastupio kao posledica:
- dejstva više sile (poplava, grom, zemljotres i sl.);
- specifičnih uslova eksploatacije i rukovanja vozilom (sudar, loši putevi i sl.);
- prirodnog trošenja komponenti vozila (pneumatici, kočne pločice, kočni diskovi, svećice, amortizeri, filteri, podešavanje vrata, haube i geometrije trapa, metlice brisaca i sl.);
- ugradnje delova u vozilo koje nije odobrio proizvođač odnosno generalni uvoznik;
- ugradnje / promena na vozilu koja nije obavljena u skladu sa uputstvima proizvođača;
- korišćenja vozila suprotno nameni (u moto-sportu i sl.);
- opterećenja vozila iznad ograničenja određenih Uputstvom za upotrebu;
- upotrebe goriva, maziva, motornog i drugog ulja, rashladne tečnosti, sredstava za čišćenje i poliranje, koje ne zadovoljavaju od strane proizvođača propisan kvalitet ili se ne koriste shodno nameni i upustvu za upotrebu;
- nepoštovanja Uputstva za upotrebu vozila i Servisnog plana koje je definisao proizvođač;
- propusta kupca da odmah prijavi kvar ili protivljenja kupca da se odmah izvrši popravka.
Garancija u 3., 4. i 5. godini
U slučaju eventualne reklamacije u periodu 3., 4. i 5. godine važenja dodatne garancije van teritorije Republike Srbije i Republike Crne Gore, potrebno je da kupac o tome bez odlaganja obavesti ovlašćeni servis koji je vlasnik poslednjeg pečata u servisnoj knjižici. Refundacija troškova popravke je moguća samo kod prodavca ili u drugom servisu, koji je od strane proizvođača / importera ovlašćen za servisiranje predmeta kupovine na teritoriji Republike Srbiji i Republike Crne Gore, na osnovu prethodno dostavljene kompletne dokumentacije o popravci kod ovlašćenog servisa za vozila marke "SEAT" van teritorije Republike Srbije i Republike Crne Gore i ukoliko su zadovoljeni svi ostali preduslovi za ostvarivanje garantnih prava, a na osnovu garantnog lista.
Garancijski paket obuhvata:
- dve ili tri godine za oštećenja laka / farbe (zavisno od modela)
- deset godina na prorđavanje aluminijumske karoserije, bez perforacija;
- dvanaest godina na prorđavanje potpuno pocinkovane karoserije, bez perforacija
Sva oštećenja laka i karoserije vozila koja su obuhvaćena garancijom, otklanjaju se
isključivo popravkom oštećenih površina u ovlašćenom servisu.
Ova garancija ne isključuje niti utiče na prava koja su kupcu garantovana članom
54. Zakona o zaštiti potrošača.
Napomena: sve detaljnije informacije u vezi sa garancijom možete dobiti od vašeg
SEAT dilera!
Davalac garancije se obavezuje da obezbedi servisiranje svih isporučenih vozila u periodu od 7 godina od datuma isporuke.
Postupak ostvarivanja garancijskih prava
Za postupak ostvarivanja garancijskih prava važe sledeći uslovi:
- Garancijsko pravo kupac može ostvariti kod prodavca ili u drugom servisu, koji je od strane proizvođača / importera ovlašćen za servisiranje predmeta kupovine na teritoriji Republike Srbije i Republike Crne Gore. U slučaju usmene prijave za ostvarivanje garancijskih prava, kupcu se mora uručiti pismena potvrda o prispeću prijave.
- Ukoliko predmet kupovine zbog materijalnih nedostataka nije u funkciji, kupac je dužan da se javi najbližem servisu, koji je od strane proizvođača / importera ovlašćen za servisiranje predmeta kupovine.
- Prodavac je dužan da najkasnije u roku od 15 dana od prijema prijave za ostvarivanje garancijskih prava, odgovori kupcu, sa izjašnjenjem o podnetoj prijavi i predlogom rešavanja problema.
- Zamenjeni delovi ostaju svojina proizvođača koje za njega preuzima i cuva ovlašćeni diler.
- Za delove ugradene tokom otklanjanja neispravnosti u toku trajanja garancije, garantni rok pocinje da tece ponovo samo za taj deo