Konferencija za novinare - Novosti i događanja - Marka SEAT - SEAT Srbija | SEAT

PARIS MOTOR SHOW 2016

Konferencija za novinare

2016-09-29

Pariz, 29/09/2016. - SEAT je izabrao Paris Motor Show kao podlogu za otkrivanje detalja svoje najveće proizvodne ofanzive u istoriji. Za modelom Ateca, marka će osvežiti model Leon 2017, predstaviće petu generaciju modela Ibiza i zaključiti ofanzivu sa debijem u crossover segmentu sa modelom SEAT Arona. Arona je ime grada na ostrvu Tenerife, na kanarskim ostrvima, kao i mesto u Italiji u Piedmont regionu. Novi SEAT Arona će biti razvijen i proizveden u SEAT-ovoj fabrici  Martorell u Barseloni.

 

SEAT President Luca de Meo objasnio je "Leon, Ibiza i novi Arona, zajedno sa modelom Ateca, će ojačati SEAT u komercijalnom,  finansijskom i imidž pogledu, 2017 će biti veoma specijalna godina za SEAT" 

 

Ateca X-Perience, novo SUV iskustvo

Kompanija predstavlja novi Ateca X-Perience u Parizu i zajedno sa modelom Ateca biće centar zbivanja do 16 oktobra. Ateca X-Perience je više avanturistička i off-road verzija SEAT-ovog prvog SUV modela, koji je sada postao treći stub kompanije.  U prvih nekoliko meseci akumulirano je preko 21,000 porudžbina, više od 39 miliona poseta sajtovima 1 1.5 milion konfiguracija preko interneta. Ateca X-Perience, inspirisana Mediteranskom kulturom, pokazuje avanturistički duh, off-road stranu i predstavlja demonstraciju mogućnosti Ateca familije i budući potencijal.

 

SEAT štand, a 4D iskustvo 


Pariz Motor Show je idealno mesto za otkrivanje vizije SEAT-a , umreženo vozilo je ključ mobilnosti budućnosti.  Za ovu priliku jedinstvena pozornica je postavljena različita od svega što je ranije viđeno na sajmovima automobila, dizajnirana oko 4D iskusta koja omogućuju posetiocimma da se užive i osete marku i grad Barselonu.  Pozornica ima funkciju 4D amfiteatra sa neprestanim konferencijama za novinare i BitBrain tehnologijom koja omogućava konfigurisanje modela SEAT Ateca na osnovu emocija i neuroloških impusa. 

Ispred štanda se nalazi press soba, zona za odmor i mesto za druženje. "Kreirano u Barseloni" koncept će baciti svetlo i na grad i njegovu ulogu u internacionalnoj predstavi urbanog dizajna i sve vrednosti koje deli sa SEAT-om.

SEAT, spreman da za sledeći nivo

U sledećih deset godina, sektor automobilske industrije će doživeti revoluciju u inovacijama, elektrifikaciji, digitalizaciji, novim mobilnim servisima i umrežavanju. Da bi odgovorio ovim izazovima, SEAT je formirao Easy Mobility team, tim koji treba da vodi transformaciju kompanije u tri glavna polja: digitalizaciji, R&D, iskustvo klijenata i razvoj poslovanja.

 

"Umrežen automobil je srž na polju iskustva klijenata i naša vizija budućnosti mobilnosti.  Želimo da postavimo vozilo u centar, kao servis koji nudi digitalno umreženo iskustvo ", podvukao je Luca de Meo. "Voditi SEAT sledeći nivo znači nastavak isporuka još boljih proizvoda i servisa našim klijentima, ali i korišćenje ove revolucije tako, da, ovaj put mi postavljamo standarde u novim trendovima. Mi sanjamo o SEAT-u kao marki sposobnoj da pruži najjednostavnije mobilno iskustvo u ovom periodu brzih promena." dodao je.

 

SEAT želi da bude lider na polju umrežavanja i digitalizacije.U ovom slučaju, npr. kompanija je postala prva u industriji na svetskom nivou koja je ponudila aplikaciju kompatibilnu sa CarPlay, koja mogućava da se sadržajem iPhone uređaja upravlja iz vozila.

 

Cilj drugog polja delovanja SEAT-a je da unapredi iskustvo kooje klijenti imaju prilikom kupovine vozila. U skladu sa ovim SEAT je predstavio SEAT Live Store, pionirsku platformu koja omogućava klijentima da virtuelno, pogledaju sve detalje vozila. Kompanija je postigla dogovor sa Amazon France da komercijalizuje Mii by Mango preko ovog online maloprodajnog giganta.

 

SEAT će se koncentrisati oko napora za razvoj poslovanja, upotrebom novih mobilnih ekosistema i tak oodgovoriti na izazove koji se postavljaju pred gradove u smislu urbane infrastrukture, saobraćajnih sistema i vozila. Primer ove posvećenosti je i potpisan sporazum između SEAT-a i Conector-a koji predstavljaju start up specijalizovan za automobilsku industriju kao i implementacija CARNET urbanog mobilnog razvojnog centra.

 

SEAT, jak i spreman za najveću proizvodnu ofanzivu

Digitalna transformacija kompanije poklapa se sa vremenom u kojem SEAT konsoliduje finansijske rezultate i priprema se za veliku proizvodnu ofanzivu novih modela.  SEAT napreduje ka održivoj profitabilnosti i očekuje da 2016 godinu zatvori sa profitom. Kompanija je već zabeležiana polugodišnji operativni profit od 93 milion evra, što je za 77% nego u istom periodu prošle godine. Dodatno, prodaja je porasla šetvrtu godinu za redom, sa 277,100 vozila isporučenih do Avgusta. Nakon modela Ateca, SEAT će predstaviti još tri nova modela u narednim godinama - unapređeni model Leon, petu generaciju modela Ibiza i novi SEAT Arona.

Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi