Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće

SEAT Leon

SEAT Leon: milioniti put "izabrani"

31.07.2019

Ove nedelje treća generacija SEAT Leon postigla je milion prodatih komada od svog predstavljanja 2012. godine. Najprodavaniji automobil SEAT je predstavljen na Salonu automobila u Parizu te godine nakon što je na tržište izašao sa potpuno obnovljenim dizajnom. Zahvaljujući "formuli Leon" zasnovanoj na dizajnu i funkcionalnosti, Leon je postao najprodavaniji model u SEAT asortimanu, prevazilazeći dominaciju koju je Ibiza držala u prethodnih 30 godina. Dizajniran, razvijen i proizveden u Martorellu, trenutna generacija Leona izgrađena je na modularnoj MKB platformi Volkswagen Grupe. Ova platforma je tada uključivala ulaganje od 800 miliona evra i predstavljala je veliki napredak u smislu tehnologije. Sa modelom Leon, kvalitet proizvodnje povećan je u skladu sa standardima Grupe, a osim toga, on je objedinio 1.600 direktnih radnih mesta u fabrici i više od 6.000 u pomoćnoj industriji.

Predsednik SEAT-a Luca de Meo objasnio je da je "SEAT Leon, posebno treća generacija, pravi stub marke; to je najpoznatiji i najcenjeniji automobil SEAT-ovih kupaca na svih pet kontinenata. Leon je jedan od glavnih pokretača transformacije kompanije i doprineo je prodajnom rekordu koji je SEAT objavio u 2018. godini, sa 517.600 isporuka vozila. "

Model koji je promenio SEAT

 Kompakt model iz SEAT-a dostigao je prodaju od 1 miliona primeraka od predstavljanja 2012. godine

Uspeh modela Leon promenio je nedavnu istoriju SEAT-a sa komercijalnog i finansijskog stanovišta i podrazumevao kvalitativni skok u percepciji imidža brenda. Isto tako, Leon je omogućio povećanje marže za profitabilnost po SEAT modelu, što je doprinelo da negativne cifre iz 2012. (-149 miliona evra) pretvorimo u najbolje ikada u istoriji kompanije (dobit posle poreza od 294 miliona evra u 2018. godini) . Ispunjavajući niz noviteta, Norvežani će prvim pogledati SEAT el-Born, prvo potpuno električno SEAT vozilo zasnovano na MEB platformi Volkswagen grupe i drugi automobil grupe koji će biti izgrađen na njemu.

U početku, SEAT je predstavio ovaj kompakt sa tri tipa karoserije: troje vrata, pet i karavan, kojem se kasnije pridružila i verzija X-PERIENCE. SEAT Leon trenutno je komercijalizovan sa pet vrata i Leon Sportourer ST karoserijom, opremljen je benzinskim, dizelskim i održivim motorima na prirodni komprimovani gas kao i CUPRA verzijom. Potpredsednik SEAT-a za prodaju i marketing i izvršni direktor CUPRA-a Vaine Griffiths naglasio je da je "najistaknutiji aspekt ove treće generacije SEAT Leon-a široko prihvatanje koje ono još uvek ima na tržištu, čak i posle sedam godina. U 2017. godini, aktuelna generacija Leona postigla je rekord sa 170.000 prodatih automobila, a sada smo u 2019. i dalje sigurni da će zadržati volumen na visokom nivou. Leon je bio, jeste i ostaće jedan od najrelevantnijih modela i za SEAT i za CUPRA. Različiti tipovi karoserija i verzije čine ga najvišenamenskijim i najsvestranijim automobilom marke. "