Ovaj sajt koristi kolačiće (eng. Cookies) za bolje korisničko iskustvo. Koristeći našu web stranicu, slažete se sa korišćenjem kolačića.
Prihvatite i nastavite

Media Conference

Nova platforma električnih vozila

0-04-02

Danas SEAT predstavlja svoju električnu strategiju, koja do početka 2021. godine želi da uključi šest električnih i plug-in hibridnih modela. Električna verzija Mii i El Born će biti prva dva potpuno električna modela marke, dok će nova generacija Leon i Tarraco imati plug-in hibridnu verziju. Štaviše, CUPRA Leon i CUPRA Formentor takođe žele da imaju plug-in hibridnu varijantu. Predsednik SEAT-a Luca de Meo takođe je danas najavio da će CUPRA Formentor, novi CUV koji je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi, biti proizveden u fabrici Martorell.

SEAT namerava da razvije novu platformu vozila u saradnji sa brendom Volkswagen, manju verziju Modularnog električnog pogona (MEB) na kojoj je više vozila veličine četiri metra dužine. . Cilj nove platforme je razvoj električnih vozila po pristupačnim cijenama, sa početnom cenom nižom od 20.000 eura. Više od 300 visoko kvalifikovanih inženjera će učestvovati u ovom projektu u Španiji.

SEAT ostvaruje najveći profit od preko 300 miliona eura.

Tokom predstavljanja rezultata u sedištu SEAT-a u Martorellu, generalni direktor Luca de Meo izjavio je da je "SEAT sada postao jasnija uloga u Volkswagen Grupi, i da je dobila novu platformu za električna vozila".

"Po prvi put, SEAT tehnički centar želi da razvije platformu koja koristi više brendova širom sveta", dodao je Meo. Volkswagen AG CEO Dr. Ing. SEAT-ova uloga u Volkswagen grupi: "SEAT igra novu ulogu u okviru Volkswagen grupe koja preuzima još veću odgovornost." Ovogodišnja dostignuća naglašavaju SEAT-ov potencijal da iskoristi mogućnosti rasta i otvori nova tržišta. Dr. Diess  "projekat male električne platforme odlučnim korakom ka još pristupačnijoj električnoj mobilnosti." SEAT želi da napravi prvo električno vozilo koje je posebno dizajnirano za gradska putovanja. "

Strategija za električnu mobilnost, kako je najavio CEO SEAT-a tokom Mobile World Congress-a, je kompanija koja će voditi Volksvwagen grupu. Nedavno predstavljeni MINI konceptni automobil igra važnu ulogu u ovoj strategiji kao i električni SEAT eKSS kickscooter to su dva primera urbanih mikromobilnih rešenja koje nudi kompanija.

2018, najbolja godina u istoriji SEAT-a 2018. godine SEAT je ostvario najbolje rezultate u svojoj istoriji *.

Dobit nakon oporezivanja porasla je za 294 miliona eura, 4,6% više nego prethodne godine (281). Osim toga, operativni profit je porastao za 93,2% na 223 miliona eura (2017: 116), a promet na 9,991 milijardi eura, što je za 4,6% više od rezultata za 2017. godinu (9,552). Sve vrednosti maju nove istorijske rekorde. U proteklih pet godina, promet SEAT-a je porastao za 33%.

Novi CUPRA Formentor će biti proizveden u SEAT fabrici u Martorellu.

Pored toga, skoro sedam decenija SEAT-ovih isporuka, i broj od 517.600 prodatih vozila (10,5% više nego u 2017.), učinio je SEAT najbrže rastućim brendom u Evropi prošle godine. Podstaknuta rezultatima Ateca i Arona, rezultati SEAT-a. U svojoj prvoj godini rada kao nezavisni brend, CUPRA je imala značajnu ulogu u povećanju krajnjeg rezultata kompanije nakon prodaje za 40% i dostigla 14.400 jedinica. Prema Luci de Meu, "Koja je najbolja godina u istoriji SEAT-a?" 2018. godine. Prvi put smo pronašli najrelevantnije i najprofitabilnije segmente u protekle tri godine, SUV ofanziva koju smo započeli 2016. godine premašila je naša najoptimističnija očekivanja, a svako treće prodato vozilo prošle godine ušlo je u ovu kategoriju. SEAT će ubrzati svoj investicioni program. Samo 2018. godine kompanija je izdvojila 1,223 miliona eura, 27,1% više (2017: 962) za investiranje i troškove istraživanja i razvoja, što je najviša brojka u njenoj istoriji. Od tog obima, 656 miliona evra je namenjeno isključivo za istraživanje i razvoj, što je za 41,4% više nego prethodne godine (2017: 464). Potpredsednik za finansije, informatiku i organizaciju Holger Kintscher istakao je da "SEAT danas stoji, to je finansijski zdrava, održiva kompanija." Imamo detaljan program troškovne efikasnosti i resurse za tehnološku transformaciju automobilske industrije. To nam treba da budemo profitabilni u budućnosti. " 2018. godine SEAT je izvezao 80% svoje proizvodnje i konsolidovao se kao najveći industrijski izvoznik u Španiji, sa blizu 3% ukupnog izvoza zemlje. Cilj za naredne godine je da se poveća globalizacija kompanije. U tom smislu, ona pokreće ambicioznu strategiju rasta u Severnoj Africi, gde će voditi Volkswagen Group projekt montaže vozila u Alžiru i ima za cilj povećanje svog prisustva u regiji u srednjoročnom periodu. Latinska Amerika je u procesu proširenja svog prisustva u Kolumbiji i planira da proširi svoje prisustvo u Kolumbiji. U Kini, SEAT je deo zajedničkog poduhvata JAC Volkswagen i pripremaju se za ulazak na najveće svetsko tržište automobila.