Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi

prodaja do 38,9%

SEAT predstavlja najbolje rezultate u avgustu u istoriji

2018-09-24

Globalna prodaja SEAT-a porasla je za 38,9% u avgustu i dostigla ukupno 41.200 vozila (2017: 29.700). Implementacija novog WLTP standarda regulacije koja je počela 1. septembra, zajedno sa odličnim prodorom SEAT-a, dodatno su ubrzale isporuke. SEAT je postavio rekord prodaje u avgustu, koji je je premašio rezultat iz 2000. godine (32.900 automobila).

Do sada ove godine, SEAT je prodao ukupno 383.900 vozila, što je za 21,9% više nego u istom periodu prošle godine (315,100). Štaviše, proizvođač automobila je registrovao najveći promet od januara do avgusta u svojoj istoriji. Prethodni rekord je postavljen 2000. godine (357.300 jedinica).

 

Potpredsednik SEAT-a za marketing i prodaju Vaine Griffiths naglasio je da na "prodaju vozila u Evropi u avgustu očigledno uticala implementacija novog WLTP protokola.
Jak prodajni prodor doveo je do velikih količina u julu i avgustu, što će uticati na rezultate septembra. Sledećih nekoliko meseci će biti izazov za sve proizvođače automobila. Mi ćemo osetiti efekte WLTP-a do kraja godine i oni će imati uticaja na obim vozila registrovanih u Evropi. "

 

Brend je prodao 383.900 automobila od januara do avgusta, 21,9% više nego u istom periodu 2017.

SEAT-ove isporuke širom sveta kreiraju napredak zahvaljujući rastu na glavnim evropskim tržištima. Od januara do avgusta, Nemačka (83.100 vozila, + 27.6%), Španija (79.100; + 18.2%) i Velika Britanija (45.200; + 26.2%) bile su tri zemlje sa najvećom prodajom. U Nemačkoj i Velikoj Britaniji, SEAT je ostvario svoj najbolji prodajni rezultat do avgusta u svojoj istoriji, dok je u Španiji to bio najprodavaniji brend, a Leon i Ibiza su najviše registrovani modeli.

SEAT je porastao u Francuskoj, gde je prodaja povećana za 31,1%, a ove godine je prodato 21.600 vozila. Austrija (15.500 automobila) je peto najveće tržište SEAT-a zahvaljujući porastu od 26,3%, čineći brendu jednog od tri najboljeg prodavca i Austrije zemlju sa drugim najvećim tržišnim udelom, koju je samo nadmašila Španija. SEAT je takođe ostvario solidan rast u Italiji (15.300 automobila, + 26.8%), Poljskoj (9.800 automobila, + 30.3%), Belgiji (7.500, + 44.3%) i Portugalu (7.400, + 24.5%). Štaviše, Alžir je najbrže rastuće tržište van Evrope i zahvaljujući povećanju od strane fabrike za montažu, u toj državi je isporučeno 13.900 automobila, što je 11.800 više nego u istom periodu 2017. godine.

Novi Tarraco uokviruje ofanzivu SUV-a

Za manje od dve nedelje SEAT će predstaviti Tarraco, koji će dovršiti izbor SUV modela koji su trenutno formirali Arona i Ateca. Tarraco, latinsko ime Tarragone, biće otkriven svetu 18. septembra u mestu sa istim imenom.

 U narednih nekoliko nedelja, SEAT će takođe dodati CUPRA Ateca u svoj asortiman, kao i Arona TGI, prvi SUV na tržištu pogonjen komprimovanim prirodnim gasom. Najodrživija verzija Arona će se pridružiti SEAT-ovom modelu CNG, koji trenutno karakteriše Mii, Ibiza i Leon.